Tippek és Trükkök

Egy kiállítás, rendezvény sikerének egyik legfontosabb záloga a jó előkészítés. A megrendelő és kivitelező közti zavartalan munkamenethez, a lehetőségek optimális kialakításához néhány dologra oda kell figyelni.

  1. Időbeni elhatározás- „ a jó munkához idő kell” tartja a népi mondás , és nem alaptalanul. Ha a megrendelő fejében összeállnak a szakmai irányelvek, tudja mit akar, azt mielőbb közölje kivitelezőjével, elég időt adva a kreatív részek kidolgozásához, ahhoz hogy legyen idő a megfelelő párbeszédhez, a tervek végső formába öntéséhez.
  2. Ide tartozik,hogy a megrendelő a saját szakmai elképzelését minél pontosabban Alakítsa ki, elkerülve a felesleges csapongást...
  3. Ha összeálltak az elvárások,elképzelések, azokat egy személyes egyeztetés során beszéljük át, amikor nagy segítséget jelenthetnek az alábbiak:
    • Egy vázlat az elképzelésekről
    • A cégről, a kiállítandó termékekről, fotó, honlap, egyéb „látványos” anyag
    • Megjelenítendő grafikákról anyag, elképzelés
    • Esetleg régebbi, megvalósult kiállításokról fotók
  4. Amennyiben a fenti alapanyagokat rendelkezésünkre bocsátják, onnan a mi dolgunk, hogy a költségvetésnek és a területi adottságoknak megfelelően a legjobb ajánlatot készítsük megrendelőinknek.
  5. A kivitelezés során hasznos lehet, ha a megrendelő a nyitás előtt 2-3 nappal kilátogat a munkaterületre, hogy ha vannak még észrevételei, azokat időben be lehessen építeni a készülő standba. Ezt a nyitás előtti utolsó órákban már nagyon nehéz, sokszor lehetetlen elvégezni.
  6. Ha már megnyílik a rendezvény -onnan zárásig megrendelőinké a terep.
  7. A zárás után érdemes az esetleg felmerült, az üzemelés során szerzett tapasztalatokat azonnal leírni, segítve a következő kiállítás előkészületeit, a minél testre szabottabb stand kialakítását.